Related Posts with Thumbnails

Sunday 5 February 2012

Röd/vit lantlig stil med inslag av blått


Mina absolut finaste kökshandukar går i vitt och rött. Det är nåt speciellt med riktigt gamla kökshanddukar som fortfarande har mycket liv kvar trots att de torkat disk i årtionden!


Vackra hemvävda kökshanddukar med tjusiga monogram och olika initialer.


Vitt och rött överallt - så himla vackert!
Vitt och blått är fint det med☺



Många många kökshanddukar på rad


 Kram♥... och ha en relaxing söndag!
Här ska vi bara ta det lugnt...ja, jag och barnen samt Mormor ska inte göra mycket idag, fast en eller annan tvätt lär man väl hinna med under dagen eller så tar jag itu med nån städning - toaletten ligger risigt till eftersom julgardinerna fortfarande sitter uppe! 

Huvudsaken är att det inte ska finnas några 'måsten'. Allt ska ske i lugn takt och bara för att man vill göra det... Hmm, undra om det kommer att fungera?!  Kanske känner jag mig jätteproduktiv och vill städa och plocka i hela huset...☺

Länkar till följande bloggpartyn idag:
Sunday Favorites hos Happy to Design
Seasonal Sundays hos The Tablescaper
Sunday Blog Love hos Cherished Treasures
Pink Saturday hos How Sweet the Sound
Feathered Nest Friday hos French Country Cottage
Vintage Inspiration Friday hos Common Ground
Home Sweet Home hos The Charm of  Home
Show and Tell Friday hos My Romantic Home

5 comments:

  1. Hej!

    Jörgen hälsar tillbaka!! :) Så himla kul att du hittade oss. Nyfiken i en strut undrar hur det gick till... ?! :)

    Ser på din väderkarta att det är 60 graders skillnad på eran och våran utetemperatur idag! :)

    Ha det gott!

    ReplyDelete
  2. Men visst är det vackert med handukar, gamla sådana!!
    har ngr efter min mormor o gammelmormor, de tar jag xrta gott vara på.

    klem Anna

    ReplyDelete
  3. Så fint med sådana handdukar, de är ju så bra att använda också! Men jag håller mig mest till blått och vitt. Ja, rött är också fint!
    Kramar Jenny

    ReplyDelete
  4. Pretty linens! Thank you for joining me at Home Sweet Home!
    Sherry

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥