Related Posts with Thumbnails

Thursday 5 January 2012

Efter dagar av julmat...








Häromkvällen åt vi indisk mat - en härlig Butter Chicken med mango chutney och uppfriskande raita. Vi hade ätit svenskt julbord så länge att det var gott med nåt annat!! Det hade redan börjat skymma ute, så det var riktigt mysigt. Dagen till ära lade jag på en riktigt färgglad duk som jag vanligtvis inte använder, men jag tyckte att den såg ut som lite 'Bollywood' ☺


Kram♥... och ha en trevlig torsdag!

Idag länkar jag upp till en massa andra trevlig bloggare på bloggparty hos:
Creative Things Thursday - The Vintage Farmhouse

2 comments:

  1. Hej, jag är italienska och jag upptäckte din blogg för inte så länge sedan. Jag är en fanatiker av Sverige och även om du bor i Australien nu, och hålla upp den svenska eller inte? Men du föredrar att bo i Australien eller Sverige? Dock är din styrelse ganska färgglada, jag älskar indisk mat och har ett fint hus! Vem vet vad konstigt för dig att fira jul i värmen ... och det är frysa här i Europa! Genom att nu man vänjer sig .. Nu har jag hälsar er, önskar er allt gott, Kiki.

    ReplyDelete
  2. Det såg ju hur gott som helst ut det där, ska lagras o lagas en dag!!

    Klem Anna

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥