Related Posts with Thumbnails

Thursday 17 November 2011

Snart Första Advent...

och jag har införskaffat två små adventsgranar. De är så himla fina! De kommer att hänga med ända fram till Tjugondedag Knut. Snacka om att de ser 'riktiga' ut. Nu är det bara grandoften som saknas, kanske kan jag hitta nån parfym eller doftljus som kan hjälpa... ☺



De kommer att se så snygga ut på matsalsbordet. Nu gäller det bara att hitta två fina krukor som passar. Måste nog bege mig tillbaka till IKEA. Attans, vad jobbigt ☺Hahaha...

Kram♥... och ha det så bra idag! Trevlig torsdag vill jag passa på att säga.

2 comments:

  1. De kollade jag med på när jag var på IKEA men köpte ingen.. De ser verkligen äkta ut och barrar ju inte heller =)Men det får bli en liten i äkta vara till första advent istället så byter jag den när den barrat för mycket =)

    Ha det gott långt där borta =)

    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Men oj vad riktiga de ser ut!
    Såna skulle man ha! ska bara få hit IKEA först....

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥