Related Posts with Thumbnails

Tuesday 29 November 2011

Min nya...




Julmatta!
80x200 cm, finns även i grått och vitt - kanske nåt för vardagsbruk?!

Kommer från det stora varuhuset. Nu när man inte kan köpa riktig svensk mat där längre får man passa på att köpa julgrejor - som man naturligtvis bara 'måste' ha! Närmare jul hänger jag upp mina julgardiner under diskbänken - då blir det ännu finare ☺... eller så låter jag dessa få hänga kvar, vi får se!

Kram♥... och ha en underbar tisdag!
Här blir det varmt idag, +30°

3 comments:

  1. Hej
    Men så vackert med rött och vitt. Mattan är jättefin och skynket också.
    Börjar längta till något lite rött nu.
    Ha det bra.
    Kram Zara

    ReplyDelete
  2. Vilken söt matta! Har de inte svensk mat där längre?
    Du är välkommen på min show off imorgon onsdag.

    Kram

    ReplyDelete
  3. Kanonfin matta fint med rött och vitt
    ha det så gott i värmen
    kram
    sandra

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥