Related Posts with Thumbnails

Saturday 19 November 2011

Julen börjar smyga sig in...

Jag har som princip att inte börja julpynta före Första Advent. En av anledningarna är att jag fyller år en månad innan juldagen och jag vill inte ha jul på min födelsedag, trots att jag älskar julen och allt som har med pynt att göra, röda gardiner, kuddar i massor och halmbockar i vart hörn.

I år har dock lite ljusslingor kommit smygande redan nu och det tycker jag är så fint. Trots att det är +30° ute och AC.n går för fullt inomhus så är det mysigt med ljus. Köpte i år ljusslingor med vamt vitt ljus och de är formade som smöflingor - det blev snö i år trots allt!! hihihi






Kram♥... och ha en trevlig lördag!

3 comments:

  1. Hejsan!
    Vad glad jag blev då jag såg att du kikat in hos mej.
    Ännu lyser vintern med sin frånvaro här i norr.
    Kram Åsa

    ReplyDelete
  2. Så julmysigt du gjort det i köket! Låter lite lustigt att fira jul i sommarvärme men jag antar att man vänjer sig vid det också. =)
    Du får be din mamma snällt att gå och handla "minikransar" åt dig på Ica Kvantum (antar att de även finns på Ica Maxi), tror de kostar cirka 39 kr st.
    Trevlig helg!

    kram kram

    ReplyDelete
  3. Ljusslingor skapar verkligen stämning! Tycker de är fina året runt (fast just snöflingemodellen kanske är extra julig).
    Önskar dig en fortsatt skön helg!
    /Anna-Karin

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥