Related Posts with Thumbnails

Sunday 13 November 2011

Härlig söndag!

Sol, sol... strålande sol och besök på lokal marknad med frukt och grönt samt en hel del massor av skräp som folk tror/hoppas att man ska köpa. Hittade ingenting som var good enough för vårt hem. Snobbig? Nej, inte alls. I vanliga fall brukar det finnas lite vintage eller t o m antikt, men idag var mest skräp.

Tror att Chandler Markets är mer vår stil. Där kan man hitta både det ena och det andra... med bra kvalitet. Självklart finns det även kinesisktillverkat krafs på den marknaden också, men utbudet på gamla fina grejor samt antika möbler är betydligt större... och det är ju sånt man vill kika på ☺


Kram♥.. och ha en trivsam söndag! Snart första Advent, go'vänner. Jag känner att det börjar klia i fingrarna för jag vill börja julpynta redan nu. Måste hålla mig ett par veckor till. Brukar ha som regel att inte julpynta före min födelsedag, men i år vet man inte... ☺

1 comment:

  1. Hej vännen!
    Känner igen mig i ditt resonemang, var på höstmarknad för ett tag sedan och kände precis som du, väldigt mycket skräp, tråkigt!
    Innan vi hinner blinka är advent här, ska bli så kul att börja piffa. =)

    Kram kram

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥