Related Posts with Thumbnails

Thursday 8 September 2011

Ett axplock...


ur min inredningssamling... Dessa är mina skandinaviska favoriter!

När maken och barnen somnat ikväll ska jag sätta mig ner och bläddra i en och annan bok. Maken jobbar nattskift i natt och ska väl försöka gå och lägga sig tidigt. Han börjar runt midnatt och slutar inte förrän klockan 12 eller 13 på fredag. Då kommer han hem och sover en stund innan det är dags för helgens jobb.

Hoppas ni har en trevlig torsdag! ...Nu ska jag hämta sonen på pre prep så han får träffa pappa en stund innan det är dags att gå och sova, men först ska jag ringa min 90-åriga Mormor i Sverige☺ Tjingeling!

Kram♥

2 comments:

  1. Javisst är stövlarna snygga! Oj vad din make jobbar mkt..kan nförstå att du vill slå ihjäl tiden med all den där finfina lektyren då ;)
    Ha en fin dag!
    Kram Git

    ReplyDelete
  2. Hej
    Ser några favoriter där oxå:)
    ha en skön skön dag
    kram
    sandra

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥