Related Posts with Thumbnails

Tuesday 14 June 2011

Ljumma vindar...


Nae, inte direkt. Det är vackert  och crispy ute. Himlen är klarblå och inget moln nånstans. Nu på vintern är det bara solen som värmer. Vindarna är rätt kyliga, men det är en bra kontrast till sommarens kladdiga hetta värme. Jag tycker vintern är den bästa årstiden, trots att jag ibland klagar på att det är kallt inomhus. Jag klär mig i tjocktröjor, myser under filtar och tänder en massa ljus - härligt, härligt. Life is good!

Kram♥

2 comments:

  1. Låter som vi har detsamma här, solen värmer men kalla vindar från glaciärer o havet...sommar i nord!
    Men du stora alpacka va vi njuter solen efter 6 månader med VINTER!!
    Njut dagarna!

    Klem Anna

    ReplyDelete
  2. Samma här. Har haft vackert väder i ett par dagar, men väldigt crisp.
    Vintrarna i Wellington är alldeles för blöta och grå för att jag ska tycka om dem. Tacka vet jag snö! =o)
    Ha en fortsatt fin vecka!

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥