Related Posts with Thumbnails

Friday 1 April 2011

Min lilla vampyrkille...


Jag gillar The Twilight Saga och har sett filmerna Twilight, New Moon och Eclipse otaliga gånger. Ska börja plöja igenom böckerna när jag får tillfälle...  *längtar*

Här har vi min lilla vampyrkille. Han ser ut som en 'newborn', eller hur? Härligt blodröda ögon... Skämt o sido, han har faktiskt små spetsiga tänder, fast de syns inte på denna bilden. Tänderna har han ärvt av sin Morfar som skämtsamt kallade sina för varulvständer. Hmmm, varulv OCH vampyr in one! Kan ju inte bli bättre... ♥

Hoppas ni alla får en trevlig helg. Själv ska jag försöka kolla in Twilight-filmerna eller göra en djupdykning i mina böcker, vi får se hur det går! ...förmodligen blir det ABC Kids-TV och pekböcker istället.

Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥