Related Posts with Thumbnails

Sunday 6 February 2011

Fortfarande jul i stugan...

På köksbordet står ett gäng med julsaker kvar. Börjar inse att jag har alldeles för mycket grejor när de inte har ett egentligt hem hihihi. Med denna insikt betyder det INTE att jag kommer att göra mig av med dem... Grejen är att jag inte tagit fram jullådorna ännu utan latheten har tagit över... Tror jag vill hålla julen kvar ett tag till!


   

Så inomhus har vi lite jul kvar. Julgranen står oklädd i sitt hörn med ljusslingorna fortfarande kvar... Julgardinerna lyser fint rött. Det känns bra när regnet öser ner utanför och det fuktiga subtropiska klimatet smyger sig in i min lilla hörna. Vad sägs om +31° och 86% luftfuktighet? Låter som härligt inomhusväder!

Önskar er alla en mysig söndag med era nära och kära.
Kram♥

1 comment:

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥