Related Posts with Thumbnails

Sunday 23 January 2011

I min bokhylla...

Jag älskar böcker - jag har en uppsjö med böcker om inredning, hälsa, alternativmedicin och Marilyn Monroe samt en hel drös med julböcker. Hos mig hittar man också böcker om Carl Larsson i bokhyllan- underbara böcker fyllda med hans vackra konst!




Hoppas ni alla har en underbar helg... här har vi sol och varmt. Just nu är det +27° i skuggan - klockan är strax efter16:00 och jag städar bort julen för fullt... Det kommer att ta några dagar innan allt är som vanligt igen. Ha det gott!
Kram♥

1 comment:

  1. I love the work from Carl Larsson and all the books. it must be great for you to have these books. Far away from Sweden you can enjoy the paintings from the Carl Larsson home in Sundborn.
    Have a nice day, kram

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥