Related Posts with Thumbnails

Thursday 2 December 2010

Att måla eller inte...


Nästa år kommer detta hörnskåp förmodligen vara vitmålat. Det är vackert som det är, men nu känner jag att det är dags att den får en liten ansiktlyftning! Kökssoffan... Måla eller inte måla? Hm, jag vet faktiskt inte... jag funderar och funderar - tror i alla fall att jag vill att den ska se lite lagom nött ut! ...nu ska jag försöka fiska fram julkuddarna som jag måste ha lagt bort på nåt underligt ställe. Kökssoffan ser så naken ut utan sina kuddar. Den ska också få tygsits såsmåningom så det blir mjukt och skönt när man sitter och mår gott!


Kram♥

1 comment:

  1. Hej !

    Måla eller inte ja det är frågan.
    Har ett hörnskåp som påminner om ditt, men än är det just som detta.

    Tror att det vita inte alltid är ok
    Men kanske det blir så även hos mig.
    Kuddarna kommer att göra sig o litet mjuk att sitta på det blir en riktig kosestundsvrå.
    Kram från Götet o Tyckmyckan

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥