Related Posts with Thumbnails

Tuesday 9 November 2010

Christmas Spirit... kanske dyker den upp snart!

Varje år tycker jag likadant... Trots jag längtar jättemycket till julen och affärerna julskyltar från början på oktober, ibland t o m september... så har jag så svårt att känna den riktiga julkänslan när jag vet att det är soligt och varmt ute. Kanske kommer det att bli juligt i själ och hjärta när jag börja julpynta här hemma. Jag satsar på Första Advent...♥ Brukar ha kvar mitt julpynt i ett par, tre månader efter jul - vill njuta av det röda länge, länge. Här i Australien är det tradition att ta bort allt pynt strax efter att julhelgen är över - det är knappt man ser nåt kvar under nyårshelgen!






Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥