Related Posts with Thumbnails

Monday 25 October 2010

Godmorgon!

Hallå och Godmorgon,
Här regnar det igen... Det var åska - blixt och dunder i natt så jag var tvungen att stänga av datorn, vilket inte händer varje dag... Det var eg. inget problem för mig, MEN internethastigheten var sååå långsam så jag orkade inte sitta i timtal för att få fram en sida eller två och därav inga nya inlägg!

Jag har obegränsat internet, men sedan jag använt månadens 25GB går hastigheten ner till 64kbps, vilket är så segt - påminner om när man hade dial-up modem. Måste kanske se över vilken internet plan som passar mig bäst eftersom jag sitter här så ofta - och länge! Har redan bytt från 5GB till 12GB och nu slutligen till 25GB... 200GB verkar lockande!

Ha en trevlig vecka alla söta bloggare som tittar in hit då och då. Jag blir så glad över era meddelanden!


Regnblött, men så härligt grön gräsmattan är!
Kram♥

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥