Related Posts with Thumbnails

Sunday 20 June 2010

Kungligt bröllop



... måste väl också haka på alla andra och skriva några rader om Kronprinsessan Viktoria och Daniel Westlings bröllop. Har egentligen inte följt med några bröllopsförberedelser från denna sidan av jordklotet. Visst har jag läst Aftonbladet på nätet, men det var inte förrän igår när jag kollade lite på live-sändningen på Aftonbladet och idag när jag såg bröllopsbilderna som jag riktigt insåg vilken stor händelse det var! En historisk dag.
♥ Må de leva lyckliga i alla sina dagar ♥

1 comment:

  1. Är verkligen inte rojalist, men när jag (faktiskt) av en slump såg Daniles fina tal till sin nyblivna hustru smälte mitt hjärta. Så fint<3

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥