Related Posts with Thumbnails

Sunday 25 April 2010

Internetuppkoppling...

Nu är min internetuppkoppling snabb igen! När jag hade använt upp månadens 12GB gick hastigheten gick ner till 64kps... Det var sååå jobbigt långsamt! Kunde inte ens öppna upp Aftonbladet. Tragik!! Fattar inte hur man kunde överleva med dial-up uppkoppling för många, många år sedan...

♥ Nu är jag tillbaka i cyberrymden igen och kan både läsa svenska kvällstidningar och kolla TV. Aaaahhh, vad härligt - allt är som det ska igen!! ♥

Spanade in "Sveriges fulaste hem" på TV3. Vad underbara Simon och Tomas är!!
Kollade på det sista avsnittet med "loppishuset"... Ååå, vad jag skulle vilja besöka den loppisen - så mycket smått och gott, fast jag tror jag undviker trädgårdstomten med pipan...

Måste nog kolla in de andra avsnitten också... men jag måste nog vara lite försiktig så att jag inte använder upp månadens 12GB på en gång!

No comments:

Post a Comment

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥