Related Posts with Thumbnails

Friday 19 March 2010

Lördagen närmar sig med stormsteg...

Det är bara 24 minuter till midnatt och jag borde egentligen gå och lägga mig. Maken kommer hem från jobbet snart, om ca en timme eller så... sedan ska han upp och jobba igen klockan åtta och kommer inte hem förrän närmare klockan två på söndagmorgon - ett långt jobbpass för oss alla, speciellt för lillkillen våran. Han kommer att sakna sin pappa all day long.

Har precis kollat på filmen "The Holiday" med Cameron Diaz, Jack Black, Kate Winslet och Jude Law... vilken mysig film och framförallt, vilken mysig English Cottage! Vilken idyll... Jag vill flytta dit direkt! Nja, kanske inte direkt, men det vore mysigt att ha det lilla huset som ett semesterhus eller nåt - en retreat. Tänk vad härligt att fira jul där med öppenspis och annat myspys.

Kolla in stenväggen! Så mycket karaktär!

2 comments:

  1. Jag älskar den filmen, vet inte hur många gånger jag har sett den...men underbar.
    Låter härligt med Australien...var där för jätte många år sedan och ville inte åka hem....

    Ha det bra
    Kram Anan

    ReplyDelete
  2. Hej Anna,
    Ja...filmen är underbar!
    Australien är ett fint land, fast jag saknar Sverige ibland - speciellt när det börjar närma sig jul...

    Må så gott!
    Kram Pernilla

    ReplyDelete

Please feel free to write a message or two ;)
I love reading all your comments!

♥Hugs♥